Tuesday, October 5, 2010

Azmin Ali Biadab!


Calon Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat Azmin Ali merujuk kepada negarawan Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai orang yang dah "tersungkur di Australia". Pemimpin yang sebegini lah yang kita ada dalam PKR! Cukup kurang ajar dan rendah martabatnya!

Biadab! Manusiakah Azmin ini?

P.S. Saya berdoa Tun Dr Mahathir akan cepat sembuh dan kembali ke tanahair secepat mungkin.

9 comments:

Mat Kedah said...

Salam Sdr Jejak Pujangga.

Saya setuju dengan komen Azmin kerana Tun Mahathir.Waktu Tun mahathir menjadi PM salama 21 tahun,tindakan2nya amat merugikan bangsa Melayu.Banyak orang teranyi dengan tindakan Mahathir.Pelajar2 Sekolah,university,guru dan ahli perniagaan melayu semua sangsara dengan polisinya.

saudara jangan emotional.Allah itu maha adil.

Unknown said...

Memang sangat biadap.
Kenyataannya hanya mencerminkan ketidakmatangannya sebagai ahli politik.

Tambak Bunga said...

saudara Mat Kedah,saya sebagai rakyat negeri kedah merasa terkilan dgn pandangan semberono saudara, berapa banyak penderitaan yg dicipta Tun berbanding dari azmin dan konco2nya...siapa penyebab huru hara, perpecahan melayu...berapa banyak penyokong PKR yg telah berpaling dari mereka...
yang jelas, pengkhianat negara seperti Azmin dan konco2nya tetap menjadi duri dalam daging kepada malaysia dan masyarakatnya...
selamat tersungkur buat azmin pada PRU 13 nanti...
Insya'Allah...

Anak Kedah Jati,

Anonymous said...

Wahai Tuan Mat Kedah,

Saya adalah dari generasi Y yang turut dalam lingkungan Dasar Pandang Ke Timur, tuan dan Azmin adalah manusia2 yang hipokrit dan ZALIM.

Tidaklah ke mana Azmin dan tuan pada hari ini tanpa negarawan ulung yang dikeji ini........entahkan dapat akses ke internet pun beleum tentu lagi wahai manusia2 yang bongkak!

Ya, Allah Maha Adil tetapi adalah lumrah untuk seorang insan pada umur yang sedemikian tak mengira lelah, masih berjuang untuk anak bangsanya. Tak hairan saya kalau di hari akhirnya kelak, sedemikian ramainya manusia yang akan menangisi pemergian dari seluruh pelusuk dunia. Betapa kerdilnya tuan dan Azmin kemudiannya, hanya beberapa kerat sahaja yang menjengok.... nauzubillah.

Insaflah! Jangan tuan yang terlalu emosi dan sangat tidak matang!

Anonymous said...

Sya amat setuju dengan Mat Kedah. Apanama... yang memechah belah perpaduan Melayu UMNO dua kali sepanjang karier politik nya

Anonymous said...

Azmin biadab kerana its runs in the family.
Tengok aje adiknya si Azuan Ali, sautu ketika dulu tersangat lah biadab.

Anonymous said...

Apsal cara engkau bergambar nampak poyo giler dan konon nak nampak intelektual?
Ini level Mat Bangla bergambar tepi pokok bunga majlis daerah sambil jari menuding ke suatu arah.
and of coz, spesis KIMMA adalah penyokong Mahathir yang kuat walaupun nak jadi komponen BN masih tak dapat (kira hidung tak cukup mancung lah)

Anonymous said...

AZMIN ALI SEMEMANG BIADAP,TIDAK SEDAR DIRI,LUPA DARATAN,KARIER POLITIK NYA TAK KAN KEMANA ,TUNGGU JE PRU BAKAL TIBA NANTI.

Anonymous said...

orang politik memang majoritinya biadap.apa yang nak diherankan?